روایت متفاوت رسانهها از جنگ ۱۲ روزه؛ از تماشاگر آگاه تا رزمنده فعال
آخرین ویرایش در 7 روز توسط آوا رحمتی در نشست تخصصی «جنگ ۱۲ روزه و رسانهها»، علی شاکر، پژوهشگر علوم ارتباطات، با بررسی عملکرد رسانههای داخلی و خارجی در بازنمایی این درگیری، به تفاوتهای بنیادین در لحن، روایت و هدفگذاری رسانهها پرداخت. او تأکید کرد که رسانهها در این جنگ، نقش کارگردانان یک تئاتر سیاسی … ادامه خواندن روایت متفاوت رسانهها از جنگ ۱۲ روزه؛ از تماشاگر آگاه تا رزمنده فعال
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.