روایت متفاوت رسانه‌ها از جنگ ۱۲ روزه؛ از تماشاگر آگاه تا رزمنده فعال

آخرین ویرایش در 7 روز توسط آوا رحمتی در نشست تخصصی «جنگ ۱۲ روزه و رسانه‌ها»، علی شاکر، پژوهشگر علوم ارتباطات، با بررسی عملکرد رسانه‌های داخلی و خارجی در بازنمایی این درگیری، به تفاوت‌های بنیادین در لحن، روایت و هدف‌گذاری رسانه‌ها پرداخت. او تأکید کرد که رسانه‌ها در این جنگ، نقش کارگردانان یک تئاتر سیاسی … ادامه خواندن روایت متفاوت رسانه‌ها از جنگ ۱۲ روزه؛ از تماشاگر آگاه تا رزمنده فعال